Την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει ταχύτατα τα έργα των επεκτάσεων της γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης και στις Δυτικές Συνοικίες επαναβεβαίωσε η υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδια για τη Μακεδονία και τη Θράκη, Κατερίνα Νοτοπούλου. Παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη σε εκδήλωση που διοργάνωσε η οικονομική ηλεκτρονική εφημερίδα voria, η Κ. Νοτοπούλου μίλησε για «συνειδητή προτεραιοποίηση των επεκτάσεων στις Δυτικές Συνοικίες, καθώς η Δυτική Θεσσαλονίκη αποτελεί προτεραιότητα για μας».
Όπως, επίσης, σημείωσε, έως το τέλος του 2020 η βασική γραμμή του μετρό θα παραδοθεί και θα λειτουργεί από τη Ν. Ελβετία μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κ. Σπίρτζης, σύμφωνα με τον οποίο, η πρόσφατη αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος φέρνει ακόμη πιο κοντά τη στιγμή που το μετρό θα ταξιδέψει στα έγκατα της πόλης. «Τα βάσανα για τους Θεσσαλονικείς τελειώνουν», είπε ο κ. Σπίρτζης σημειώνοντας πως το 2019 το μετρό μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία από το ένα άκρο της πόλης μέχρι το άλλο.
«Του χρόνου τέτοια εποχή θα έχουμε δοκιμαστικά δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη στο μήκος ολόκληρης της γραμμής και στο τέλος του 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα μετρό που θα ξεκινάει από την Νέα Ελβετία και θα φτάνει μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό», είπε σε μια άλλη εκδήλωση ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος υπογραμμίζοντας πως «έχουμε ξεκινήσει τον σχεδιασμό των επεκτάσεων και δυτικά και προς το αεροδρόμιο. Ήδη, η εταιρία ετοιμάζει τη δημοπράτηση των πρόδρομων εργασιών για την επέκταση, δηλαδή τα αρχαιολογικά έργα, τα οποία είναι συνήθως χρονοβόρα».
Επιφυλακτικός απέναντι στις κυβερνητικές ανακοινώσεις ήταν ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, Κώστας Καραμανλής κάνοντας λόγο για ένα «ελλιπέστατο έργο, ένα κολοβό μετρό». Αναφερόμενος δε στην επέκταση του μετρό προς τα δυτικά, κατηγόρησε τον κ. Σπίρτζη, ότι έκανε μία ωραία εξαγγελία χωρίς να έχει προβεί σε μελέτη και να έχει βρει τη χρηματοδότηση.