Στη δραματική κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών την οποία βιώνουν καθημερινά οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της πόλης αναφέρεται σε άρθρο του για τον ΟΑΣΘ ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΚΙΝΑΛ, Γιάννης Μαγκριώτης.
Αναλυτικά το άρθρο του κ. Μαγκριώτη υπό τον τίτλο «Η Θεσσαλονίκη, οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της πόλης όμηροι μικροκομματικών παιχνιδιών στον ΟΑΣΘ» έχει ως εξής:
«Απαράδεκτο ήταν το παλιό καθεστώς του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση επέλεξε, από ιδεοληψία και κομματική σκοπιμότητα, μια χειρότερη λύση και η κατάρρευση των αστικών είναι ορατή. Η λύση ήταν και είναι μία, αυτή που πρότεινα από την αρχή της κρίσης και συμφώνησαν οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων και οι περισσότεροι δήμαρχοι: η εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού 1370 που ισχύει από το 2007 και θα γίνει υποχρεωτική από τις 3 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους για όλες τις χώρες της ΕΕ.
Ο δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση των αστικών συγκοινωνιών σε πάροχο, ο οποίος μπορεί να είναι και εταιρεία του Δημοσίου, αρκεί να προσέλθει στον διαγωνισμό με τους ίδιους όρους με τους ιδιώτες και φυσικά η πολιτεία να επιδοτεί το εισιτήριο σύμφωνα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες κάθε φορά. Αν αυτό είχε εφαρμοστεί στις αστικές και υπεραστικές υπηρεσίες όλης της χώρας θα είχαμε πάνω από 1,5 δισ. επενδύσεις, νέες θέσεις απασχόλησης και ποιοτικές συγκοινωνίες.
Αν είχε επιλεγεί αυτή η λύση, δεν θα ζούσε η πόλη σε διαρκή ομηρία, με αποκορύφωμα τις τελευταίες ημέρες, όπου κατά ομολογία του προέδρου του ΟΑΣΘ, στους δρόμους κυκλοφορούν το πολύ 280 λεωφορεία, μόνο που δεν λέει πόσα από αυτά εκτελούν ολόκληρα τα δρομολόγια και πόσα με απίστευτες καθυστερήσεις, ή και καθόλου,γιατί μένουν από συνεχείς βλάβες στη μέση.
Τώρα μάλιστα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ,έριξε την ευθύνη στους εργαζομένους, αλλά δεν λέει σε τι φταίνε, όταν πριν λίγο καιρό τους εξυμνούσε,γιατί είχανσυμφωνήσει με το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ.
Αλήθεια τι έγιναν οι υποσχέσεις για εξυγίανση του ΟΑΣΘ;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για τα 500 λεωφορεία στο δίκτυο;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αγορά νέων λεωφορείων;
Τι έγιναν η ανακοινώσεις για την δημιουργία της νέας κρατικής εταιρίας της ΑΣΥΘ που θα αντικαθιστούσε τον ΟΑΣΘ και θα εξασφάλιζε τους εργαζομένους;
Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών;
Όχι μόνο δεν έγινε τίποτα από αυτά, αλλά η κυβέρνηση φεύγει και αφήνει πίσω της συντρίμμια και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση για το τι θα κάνει μια νέα κυβέρνηση της ΝΔ».