Εν αρχή ήταν η ιδέα… μετά συστάθηκε η ομάδα και ακολούθησε η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του OK!Thess και στο Demo Day.
Ο 24χρονος Κωνσταντίνος Αλέξογλου κάνοντας την πρακτική του στο ΑΠΘ συμμετείχε στο πρόγραμμα αξιολόγησης εμπειριών για τους χρήστες της booking.com και σκέφτηκε πώς θα μπορούσε να εξελίξει αυτή την διαδικασία.
Κάπως έτσι προέκυψε η Loceye… μια καινοτόμος online υπηρεσία για την διεξαγωγή ερευνών με την μέθοδο του eyetracking. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εφαρμογή λογισμικού που εντοπίζει με ακρίβεια το σημείο όπου εστιάζουν τα μάτια ενός χρήστη όταν επισκέπτεται μια ιστοσελίδα ή μια ψηφιακή εφαρμογή δίνοντας έτσι την δυνατότητα συγκέντρωσης δεδομένων σε εταιρείες media, online καταστήματα, επαγγελματίες του marketing και UXdesigners.
Η Loceye με την συμμετοχή της στο Demo Day του OK!Thess κατάφερε από side-project φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης να γίνει μια startup εξασφαλίζοντας το ποσό των 300.000 ευρώ από το επενδυτικό σχήμα Velocity.Partners.
«Βρισκόμαστε στο στάδιο της ανάπτυξης και σύντομα θα βγούμε στην αγορά» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου προτρέποντας νέες startups να συμμετέχουν στο Demo Day ώστε να εκτεθούν, να πάρουν feedback για την ιδέα τους, είτε θετικό είτε αρνητικό.
«Από τα αρνητικά σχόλια μαθαίνεις και από το θετικά παίρνεις επιβεβαίωση» τονίζει ο 24χρονος φοιτητής προσθέτοντας ότι κάθε startup που επιδιώκει να εξασφαλίσει εξωτερικά κεφάλαια έχει ανάγκη να μάθει πώς σκέφτονται οι επενδυτές. «Στα Demo Day οι επενδυτές σου μιλάνε ξεκάθαρα για το πώς τους φάνηκε η ιδέα σου, για παράδειγμα εμείς διορθώσαμε τα αρνητικά και έτσι κατορθώσαμε να πάρουμε χρηματοδότηση» καταλήγει ο Κωνσταντίνος Αλέξογλου.
(Στη φωτογραφία η ομάδα της Loceye)